NE-AM MUTAT LA ADRESA:   BDBNEWS.RO

Știri locale | Bârlad | Sursa ta zilnică de știri! - BDB NEWS

20 februarie 2010

Pandele şi Vanghelie, fluieraţi copios! Geoană s-a enervat. În sală s-a strigat "Trădătorul!" la adresa lui Pandele

Primarul din Voluntari s-a plâns congresului că a fost suspendat nestatutar din PSD Ilfov. Discursul lui a stârnit huiduieli în sală din partea susţinătorilor lui Marian Vanghelie, care a fost şi el huiduit. Ion Iliescu a sărit în apărarea lui Pandele! Cu toate astea, candidatura primarului din Voluntari a fost respinsă de congres! Pe Andrei Alexandru nu îl ascultă nimeni, iar Mircea Geoană îi cere să termine! Acelaşi lucru şi cu Ioan Domonco. Se pregăteşte Victor Ponta.
Primarul oraşului Voluntari, Florentin Pandele, a mers la tribuna Congresului, acuzându-l pe liderul PSD Bucureşti, Marian Vanghelie, că l-a suspendat împotriva Statutului.
"Am fost suspendat fără a se respecta statutul. Am fost suspendat de către Marian Vanghelie într-una din zilele în care m-am ridicat la Consiliul Naţional împotriva lui Vanghelie. Ca să mă suspendaţi, trebuie să modificaţi statutul. Vreau să vă informez că dacă ai altă părere decât a lui Vanghelie, rişti să fii dat afară. Astăzi am primit ecuson de invitat, deşi trebuia să fii delegat. Vanghelie nu respectă statutul partidului", a acuzat Florentin Pandele.
"Acesta este o nuntă, nu un congres", a clamat Pandele.
Din sală au curs apostrofările: "Vrem să fiţi uniţi, bă!!!!", "Pandelică!". Vanghelie a încercat să răspundă, dar a fost fluierat şi el de sală, de adversarii săi.
Mircea Geoană s-a enervat crunt. L-a trimis la locul lui pe Vanghelie ş a început să ţipe: "Nu voi accepta să transform chestia asta într-un bâlci! Cine vrea să facă jocuri la cingres nu va găsi în noi sprijin. Prin votul comisiei de propuneri a considerat că această candidatură nu întrunește elementele statutare. Nu am să accept să intrăm în acest congres"
Ion Iliescu a intrat şi el în scenă. I-a luat apărarea lui Pandele: "Fac apel la toţi delegaţii congresului şi la invitaţi. Invitaţii îi rog să se abţină, au doar calitatea de a observa lucărările congresului. Pe fond, cred că domnul Pandele are dreptate. După CN la o zi, două am fost sunat de patru membri ai organizaţiei de Ilfov care au aflat că a fost o şedinţă în care domnul Pandele a fost suspendat. Au vrut să vorbească cu domnul Geoană şi nu a avut timp. Mi se pare că s-a procedat nestatutar. Congresul să ia notă de acest lucru. Nu am discutat în CN suspendarea lui Pandele, deci să o amânăm. Deci eu propun ca suspendarea domnului Pandele să fie anulată de congres!"
Fiind suspendat din partid, Pandele nu poate candida la scaunul de vicepreşednte. Secretarul general, Liviu Dragnea, a tranşat problema: "Stimaţi colegi, sunt în sală peste 1700 de colegi. Vreau să stingem acest conflict. Avem o prevedere statutară. Domnul Pandele vrea să candideze la funcţia de vicepreşedinte." Dragnea a supus votului candidatura lui Pandele şi congresul a respins la vot candidatura acestuia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BunaDimineataBarlad militeaza pentru exprimarea civilizata si isi rezerva dreptul de a sterge/edita comentariile care depasesc limitele limbajului civilizat, comit atacuri la persoana precum si comentariile cu tenta antisociala, caracter rasist sau xenofob. Comentatorii ce nu respecta conditile mai sus mentionate vor fi tratati ca atare.