NE-AM MUTAT LA ADRESA:   BDBNEWS.RO

Știri locale | Bârlad | Sursa ta zilnică de știri! - BDB NEWS

4 ianuarie 2011

Vadim Tudor ar fi trebuit arestat în noaptea asta!

Băi polițai nenorociți, legea nu e aceeași pentru toți?

Țineți minte cum Poliția a arestat luna trecută un om obișnuit, pe motivul ca a spus pe stradă un banc cu polițiști? Țineți minte ca a fost acuzat de ofensă adusă autorității și că i s-au pus cătușe?
Ei bine, azi, când poliția și un executor judecătoresc (o femeie) au venit sa-l evacueze pe Corneliu Vadim Tudor din sediul PRM, pe care îl ocupă ilegal, seful PRM i-a înjurat pe toți ca la ușa cortului. I-a înjurat, fără sa-i pese că se filma și vedea o țară întreaga.
Polițistul asculta senin cum femeia aia de lângă el (executorul) era batjocorită și agresată si cum el însuși era împroșcat cu căcat. Ba, Vadim chiar i-a tras o palmă peste cap, de i-a zburat cascheta. Iar el râdea! Asta făcea reprezentantul ordinii publice, autoritatea.
Deci un securist nenorocit poate să ocupe ilegal o proprietate privată și, mai mult decât atât, poate sa-i înjure pe proprietari și să-și bată joc de autorități. Si ce pățește? Păi nimic! În schimb, un cetățean care spune un banc cu polițiști e arestat!
Românie, ești o țară de rahat!
Băi nea ministrule Igaș, ce păzești tu acolo?

Am văzut cu toții că știi să cânți manele. Dar treaba ta de ministru de ce nu ți-o faci, bă? Ia explică-mi și mie, cum vine asta cu ofensa adusă autorității? Adică te simți jignit dacă un simplu cetățean zice un banc despre tine, dar când iți dă Vadim flit în public, nu te mai simți jignit?
Auzi, nea Igaș, dar dacă zic eu ca ești o mămăligă, o cârpă de șters pe jos, un incompetent care se lasă călcat în picioare și face de râs Poliția Română, asta e sau nu e ofensă adusă autorității? Ce zici, mă arestezi? Nu-mi ceri să demonstrez afirmația asta în fața judecătorilor?
Că eu zic că pot să demonstrez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BunaDimineataBarlad militeaza pentru exprimarea civilizata si isi rezerva dreptul de a sterge/edita comentariile care depasesc limitele limbajului civilizat, comit atacuri la persoana precum si comentariile cu tenta antisociala, caracter rasist sau xenofob. Comentatorii ce nu respecta conditile mai sus mentionate vor fi tratati ca atare.