NE-AM MUTAT LA ADRESA:   BDBNEWS.RO

Știri locale | Bârlad | Sursa ta zilnică de știri! - BDB NEWS

27 martie 2010

RoBlogFest(a).Esec sau aspect de succes?

Aseara  s-au acordat premiile RoBlogFest2010.S-a transmis live printr-un streaming al Realitatea Tv.Din ce s-a vazut totul a parut foarte ok.Dar,motive de nemultumire se gasesc in numar mare in randul participantilor.S-au facut acuze,s-au adus argumente,nimeni insa nu a fost luat in considerare.Abia dupa "decernarea premiilor" s-a facut publica lista cu voturile celorlalti.Lista care a fost tinuta in secret din cauta temerii de fraudare,desi s-au anuntat ca masuri de siguranta mai multe elemente.Cu toate acestea,au fost voci care au "ghicit"castigatorii.BunaDimineataBarlad a participat pentru prima data dar si pentru ultima.Nu cred ca este necesar un premiu de la RoBlogFest ca sa ne consolidam pozitia fata de cititori.Dar noi am crezut intro competitie dreapta iar atunci cand am argumentat pe forumul oficial al celor mai sus numiti ca sunt suspecti chiar ei insisi de fraudare a rezultatelor,au inceput sa se balabaie,ba chiar unul dintre moderatori s-a oferit sa ne contacteze in particular pentru discutii...
(
Date/Time: 19 Mar 2010 14:06
Author: alinac
Website:
Body:
@BunaDimineataBarlad buna, competitia se desfasoara la fel ca in anii trecuti, regulamentul conditiile de participare si calificare in etapa urmatoare au fost afisate pe site de la inceput. de asemenea, pt transparenta nu am moderat niciun comentariu si am discutat cu toti cei care ne-au contactat si le-am oferit raspunsurile in limita regulamentului. nu avem niciun interes ca aceasta competitie sa nu fie una corecta, ba din contra acest lucru ne-ar dauna. daca doresti sa discutam mai multe pe aceasta tema te pot contacta si vorbim fara nicio problema :) 
).Regretam ca acest eveniment se desfasoara in conditii deloc transparente si nu face decat sa atraga oameni care intradevar sunt bine intentionati.Parerea noastra este impartasita de foarte multi participanti care dupa publicarea listelor au descoperit cu stupoare numarul INCREDIBIL de voturi obtinute.
Cam asta a fost RoBlogFest(A) din 2010.Ne vedem la anul...

6 comentarii:

  1. Ai dreptate,eu am iesit doar cu un vot contorizat si eram de fata cand trei prieteni m-au votat! nu de la acelasi computer,de la fiecare in parte de acasa!hoti e putin zis!

    RăspundețiȘtergere
  2. Crezi ca intereseaza pe cineva daca noi ne plingem ?deh,asta asa ca sa ne mai consolam si nnoi!eu knd am incercat sa le zic m-au banat si nu am mai putut pune commuri pe siteul lor...sint niste mizerabili,si-au facut cartile intre ei,l-au promovat pe tlontan,daca mai era nevoie!...

    RăspundețiȘtergere
  3. ceva pe aceeasi linie gasesti si la baietii de la cati ca voi.com

    ceva cu blogjobfest :)

    RăspundețiȘtergere
  4. la categoriile jurizate s-au dat pe cunostinte, mai ales la web design/creatie, unde tipu de pe locu 1 a lucram la metropotam, si nu are legatura cu categoria aia, sa le fie rusine! mi-e jena inca o data ca sunt roman! rusine roblogfest!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm, la mine apare ca sunt a 4-a care comenteaza, chiar daca indemnul este "Fii primul ...".Dar, daca si al doilea si al treilea coment. au fost publicate, inseamna ca pot incerca si eu!(hi!).Ma bucur ca am intrat la Roblog..., v-am descoperit pe voi. Aveti un blog suuupperrr.
    Ca sa va treca supararea, va invit la un Guinness,in Irish, Vaslui.
    http://gospodinadecriza.blogspot.com/2010/03/dinu-patriciu-si-irina-loghin.html
    Mai trec pe aici! Inca odata felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu mi-au inspirat incredere niciodata concursurile organizate de sau cu participarea gustos.ro.Am comentat scurt, dar ajunge.
    Multumesc pentru vizita si ma bucur ca am descoperit blogul vostru foarte frumos.
    O duminica cat mai placuta sa aveti.

    RăspundețiȘtergere

BunaDimineataBarlad militeaza pentru exprimarea civilizata si isi rezerva dreptul de a sterge/edita comentariile care depasesc limitele limbajului civilizat, comit atacuri la persoana precum si comentariile cu tenta antisociala, caracter rasist sau xenofob. Comentatorii ce nu respecta conditile mai sus mentionate vor fi tratati ca atare.