NE-AM MUTAT LA ADRESA:   BDBNEWS.RO

Știri locale | Bârlad | Sursa ta zilnică de știri! - BDB NEWS

9 martie 2010

“Comunicare” în stilul RCS & RDS

Deşi RCS & RDS ar trebui să asigure serviciile pentru care plătesc oamenii abonament, realitatea ne demonstrează contrariul. Bârlădenii nu găsesc nicio scuză plauzibilă pentru orele în care nu se pot folosi de telefoanele societăţii pentru că nu au semnal, se întrerup conexiunile etc. La numărul de telefon 0335-400401, deranjamente, nu mai răspunde nimeni.

Un nou val de nemulţumiri la adresa societăţii RCS & RDS, filiala Bârlad. Tot mai mulţi clienţi ai acestei firme de telefonie, internet şi cablu TV se plâng de serviciile de proastă calitate. Bârlădenii sunt dezamăgiţi, în special, de calitatea proastă a semnalului pe telefoanele mobile ale firmei, dar şi pe cele fixe. Abonaţii ne-au semnalat că telefoanele Digi sunt bune numai pentru “decor” în anumite intervale orare, ele neputând fi folosite din lipsa semnalului sau a întreruperii conexiunilor. Culmea e că aceste probleme sunt cunoscute de către conducerea firmei, dar nu se vede niciun efort pentru remedierea lor. Reclamaţiile au ajuns chiar şi la sediul central de la
Bucureşti, lucru care nu a îmbunătăţit cu nimic situaţia. Mai mult, la deranjamente nu mai răspunde nimeni de câteva zile bune şi nici Gina Spiridon, directorul RCS & RDS Bârlad, nu mai are această bunăvoinţă. Sau poate conexiunea telefonică nu a fost realizată cu succes...

“Spre seară şi în week-end, nu mai pot suna de pe telefonul mobil pentru că îmi dă eroare. E un lucru ştiut de toată lumea, nu trebuie să dau eu detalii acum. E o problemă la fel de veche ca existenţa acestei societăţi în Bârlad. La început, aveau o scuză, că erau noi pe piaţă. Dar atâta timp cât ne-au momit să intrăm în reţeaua lor, trebuie să-şi respecte partea lor de contract. Înţeleg că nu au acoperire pe telefoanele mobile în afara oraşului, am ştiut asta încă de la contractare, dar nici în oraş să nu putem vorbi? Am un telefon fix şi două mobile de la ei. Dacă nu aş avea telefon mobil şi în altă reţea, aş putea să mor cu zile în casă şi n-aş avea de pe ce să sun salavarea”, ne-a declarat Sorin G, unul dintre abonaţii nemulţumiţi.
El ne-a mai spus că a sunat la
Bucureşti şi a semnalat problema încă de la începutul anului. Operatorul care a răspuns la numărul 031/4007777 s-a arătat surprins să afle că în Bârlad sunt probleme cu aceste conexiuni, mai ales că responsabilii din zonă nu le-au adus la cunoştinţă că ar avea deficienţe în această privinţă. Culmea e că dispecerul i-a cerut clientului un număr de telefon pe care să poată fi contactat, altul decât cel din reţea. Pe acel telefon a sunat după aproximativ o săptămână să întrebe dacă mai sunt probleme. Oare nici ei nu au reuşit să-şi contacteze clienţii pe propria reţea? Cert e că semnalul în reţea a fost ceva mai bun doar câteva zile.
Culmea e că abonaţii nu mai pot să semnaleze eventualele deranjamente (de telefonie, internet sau cablu) la numărul cunoscut (0335/400401) pentru că nu mai răspunde nimeni. De cel puţin patru zile, robotul telefonic îi îndeamnă pe cei care apelează să revină pentru că toate liniile sunt ocupate.
Mihai V, un alt abonat, ne-a semnalat că a avut probleme cu internetul şi nu a putut să anunţe defecţiunea: “I-am sesizat printr-un e-mail, pe care l-am expediat pe 4 martie apelând la calculatoarele vecinilor, că de câteva zile nu mai pot să trimit e-mail-uri. Nu am primit niciun răspuns deşi le-am lăsat şi numărul de telefon pe care pot fi contractat. De vineri pe la prânz am sunat de zeci de ori la ei şi nu mi-a răspuns nimeni. Credeam că şi-au luat liber în week-end, dar când am văzut că nici azi nu pot lua legătura cu ei, m-am lămurit. Ofertele de preţ sunt bune, păcat că serviciile sunt proaste. Ca să nu mai zic că operatorii lor nu au cunoştinţele necesare să dea informaţii. Mie mi-au zis, cu altă ocazie, că nu-mi pot oferi suport pentru Linux. O aberaţie, dacă nu am bani de Windows, nu mai pot folosi netul?”
Am făcut şi noi un exerciţiu de caz pentru a verifica spusele oamenilor. Am sunat, ieri, la deranjamente pentru a ne convinge că abonaţii nu exagerează. Aşa cum ne-am aşteptat, efortul nostru a fost zadarnic. Acelaşi robot care ne anunţă că va înregistra convorbirea, aceeaşi muzică pusă în timpul aşteptării, acelaşi enervant mesaj care ne spune că toate liniile sunt ocupate.
Am sunat-o şi pe Gina Spiridon, directorul RCS & RDS Bârlad, pentru a-i solicita un punct de vedere. Nu a răspuns la telefon. Fiind vorba despre un număr de mobil din reţeaua Digi, nu excludem posibilitatea să fi avut parte de o eroare de conexiune. Sau poate a picat semnalul...

Numerele de telefon la care puteti sesiza deranjamentele Rds Barlad
sursa http://www.obiectivdevaslui.ro/

5 comentarii:

  1. Mda.. Si mie imi cade netu ... scot de la spate stau 2,3 sec isi revine dupa 10 min maxim 15 min cade iar :|....

    RăspundețiȘtergere
  2. probleme cu internetul de la rds nu am viteza si nu pot sa-mi deschid unele pagini rusine celor de la rds

    RăspundețiȘtergere
  3. Rds - Rable Defecte Stricate :-j

    RăspundețiȘtergere
  4. Pot spune ca de vreo 2-3 ani nu mai sunt probleme. Asta daca nu apesi de aiurea pe toate linkurile ciudate si te umpli de virusi. Merge foarte bine si telefonia si netul. Viteza e super. Am auzit ca mai sunt probleme in Iasi, Bucuresti... Dar in Barlad, fiind orasul mai mic, au gasit solutii, cred. Merg pe un cont cu 3 calculatoare, plus TV , tablete, laptopuri wireless... Si sunt foarte multumit. Sa o tina tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt multumit Rds sunt cei mai buni pretzuri economice telefoane economicec ,in rate fara dobanda internet nelimitat 3000 minute internationale in retele principale

    RăspundețiȘtergere

BunaDimineataBarlad militeaza pentru exprimarea civilizata si isi rezerva dreptul de a sterge/edita comentariile care depasesc limitele limbajului civilizat, comit atacuri la persoana precum si comentariile cu tenta antisociala, caracter rasist sau xenofob. Comentatorii ce nu respecta conditile mai sus mentionate vor fi tratati ca atare.