NE-AM MUTAT LA ADRESA:   BDBNEWS.RO

Știri locale | Bârlad | Sursa ta zilnică de știri! - BDB NEWS

16 martie 2010

Borcea: "Am aflat că Peluza Sud de la Steaua vrea să dea foc la stadion!"

Cristi Borcea a susţinut astăzi o conferinţă de presă, în care a acuzat suporterii Stelei de la Peluza Sud că vor să dea foc stadionului Dinamo. Oficialul lui Dinamo a spus că a vorbit cu Gigi Becali şi liderul peluzei Nord, Mustaţă, ca să nu intre niciun stelist în afara celor 676 care au primit bilete de la club.
"Fac un apel către forţele de ordine, către firma de stewarzi şi către toţi care se vor ocupa de securitatea la acest meci: avem informaţii, ştim sigur că suporterii de la Peluza Sud vor să se răzbune pentru conflictul lor cu Gigi Becali şi să dea foc la stadion. M-am pus de acord cu Gigi şi cu liderul de la Nord, Mustaţă, să nu mai intre niciun stelist peste cei 676 care au bilete. Am informaţii că vor încerca să intre în grupuri de 20-30, dar n-au nicio şansă, ne-am luat toate măsurile de precauţie", a declarat Cristi Borcea.
Clubul Dinamo a pus azi în vânzare biletele pentru Peluza Sud, separat, tocmai în ideea ca acestea să nu fie cumpărate de fani ai Stelei.
(Prosport)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BunaDimineataBarlad militeaza pentru exprimarea civilizata si isi rezerva dreptul de a sterge/edita comentariile care depasesc limitele limbajului civilizat, comit atacuri la persoana precum si comentariile cu tenta antisociala, caracter rasist sau xenofob. Comentatorii ce nu respecta conditile mai sus mentionate vor fi tratati ca atare.