NE-AM MUTAT LA ADRESA:   BDBNEWS.RO

Știri locale | Bârlad | Sursa ta zilnică de știri! - BDB NEWS

14 decembrie 2009

Mircea Geoana: Vizita la Vintu a fost o greseala. Imi cer scuze fata de cei care au fost lezati de gestul meu


Mircea Geoana a declarat duminica seara ca gestul sau de a se duce in vizita la Sorin Ovidiu Vintu, cu o seara inainte de confruntarea cu Traian Basescu, a fost "o greseala". "A fost o greseala si vreau sa-mi cer scuze fata de cei care eventual au fost lezati de gestul meu", a spus liderul PSD, in cadrul unei emisiuni la Antena 3.

* "In mod evident, vizita la domnul Vintu cu o seara inainte de confruntare a fost o greseala. Dar faptul ca am recunoscut-o arata ca nu am avut nimic de ascuns, caci puteam sa mint bine merci, dar nu a fost stilul meu".

* "A fost o greseala si vreau sa-mi cer scuze fata de cei care eventual au fost lezati de acest gest al meu".(detalii pe http://bunadimineatabarlad.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BunaDimineataBarlad militeaza pentru exprimarea civilizata si isi rezerva dreptul de a sterge/edita comentariile care depasesc limitele limbajului civilizat, comit atacuri la persoana precum si comentariile cu tenta antisociala, caracter rasist sau xenofob. Comentatorii ce nu respecta conditile mai sus mentionate vor fi tratati ca atare.