NE-AM MUTAT LA ADRESA:   BDBNEWS.RO

Știri locale | Bârlad | Sursa ta zilnică de știri! - BDB NEWS

29 iulie 2009

ŞAHTIOR - POLI TIMIŞOARA 2-2 !Gigel Bucur: Sperăm ca publicul să reprezinte al doisprezecelea jucător în retur


Marcatorul golurilor Timişoarei din partida cu Şahtior, din turul trei preliminar al Ligii Campionilor, Gigel Bucur, a declarat că echipa lui MIrcea Lucescu rămâne favorită.
"Este un rezultat fantastic pentru noi, dar Şahtiorul rămâne favorită la calificare. Nu ştiu dacă mi-a crescut cota, poate îmi va creşte dacă intru în grupe. Obiectivul nostru este să ajungem în grupe, fie Champions League, fie Europa League. Noi jucăm să ne calificăm, nu pentru bani. Sperăm ca publicul să reprezinte al doisprezecelea jucător în retur", a declarat Gigel Bucur la Sportro.


Costel Pantilimon recunoaşte că a avut noroc la fazele în care Şahtiorul a trimis mingea în bară şi speră ca norocul să fie de partea sa şi la meciul retur de la Timişoara.

"Am avut încredere în noi, suntem bucuroşi că am obţinut un rezultat bun în deplasare. E o bucurie pentru noi, suntem fericiţi că am reuşit un egal cu deţinătoarea Cupei UEFA. Am avut noroc şi cu barele, sperăm să ţină şi la Timişoara. Mă bucur că am sprijinul colegilor şi al conducerii", a declarat Costel Pantilimon.

FC Timişoara a obţinut o remiză în deplasare, scor 2-2 cu deţinătoarea Cupei UEFA, Şahtior Doneţk, în prima manşă a turului 3 preliminar al Ligii Campionilor, după ce a condus cu 1-0 şi 2-1, graţie reuşitelor lui Gigel Bucur, şi păstrează şanse pentru calificarea în play-off.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BunaDimineataBarlad militeaza pentru exprimarea civilizata si isi rezerva dreptul de a sterge/edita comentariile care depasesc limitele limbajului civilizat, comit atacuri la persoana precum si comentariile cu tenta antisociala, caracter rasist sau xenofob. Comentatorii ce nu respecta conditile mai sus mentionate vor fi tratati ca atare.