NE-AM MUTAT LA ADRESA:   BDBNEWS.RO

Știri locale | Bârlad | Sursa ta zilnică de știri! - BDB NEWS

11 iunie 2009

UNIREA URZICENI E CAMPIOANA!

Sfarsit de campionat ca-n filme...cred eu si dupa cate vad in presa,majoritatea au aceeasi parere.De ce,totusi nu se intreaba nimeni?Parerea mea e ca multi ani,legea s-a facut in Bucuresti si o data cu venirea jucatorilor straini cat si a antrenorilor straini,s-a pus punct coruptiei din fotbal,nimeni nemaiavand curajul sa "arunce" cu bani celor care poate acolo unde au invatat fotbal,nu existau asemenea practici.
Un punct important e si acela a curateniei in brigada de arbitri,de fapt acestia fiind "tapii ispasitori" si capetele care trebuiau sa cada.Dupa aceste miscari de trupe si perindarea catorva nume pe la DNA,campionatul a prins o culoare frumoasa,cu rasturnari de situatii surprinzatoare si mai ales cu o lectie de matematica pe care fotbalul romanesc o uitase sau doar auzise...Nimeni nu a mai asociat matematica cu campionatul nostru si sincer,e ceva placut sa vezi ca toata lumea calcula si dadea cu presupusul.
Unirea Urziceni a castigat.Si campionatul dar si lupta cu un sistem "bolnav",lupta pe care a deschis-o CFR Cluj.De admirat si mai ales de laudat.Noi,toti cei care ne uitam si comentam,cei care pun suflet si spera sa vada ceva placut,am castigat in acest an,am avut ce vedea.Le multumim tuturor echipelor din Liga 1 pentru spectacolul oferit si mai ales ca am avut in sfarsit un campionat corect.
Restul,vom vedea din toamna.Daca va mai fi la fel sau poate mai ceva decat acum.Un lucru e sigur:fotbalul din tara noastra e pe un drum bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BunaDimineataBarlad militeaza pentru exprimarea civilizata si isi rezerva dreptul de a sterge/edita comentariile care depasesc limitele limbajului civilizat, comit atacuri la persoana precum si comentariile cu tenta antisociala, caracter rasist sau xenofob. Comentatorii ce nu respecta conditile mai sus mentionate vor fi tratati ca atare.