NE-AM MUTAT LA ADRESA:   BDBNEWS.RO

Știri locale | Bârlad | Sursa ta zilnică de știri! - BDB NEWS

22 iunie 2009

"SPAGA" LA BAC. PRO SAU CONTRA?

Zilele acestea dupa cum bine stim cu totii,e perioada fierbinte...si nu vorbim de caldura de afara,cu toate ca si ea se face simtita.Vorbim de examenul de Bacalaureat.Peste tot,care mai de care,se pregateste mai mult sau mai putin de acest examen al vietii.Nu,nu am sa ma refer la cei care cu adevarat invata si care pe meritul lor vor da o lectie scolii,ci ma voi referi la cei care prin metode bine stiute,apeleaza si cumpara ingaduinta comisiilor si sar in din curtea scolii direct in gradina vietii!
Consideri ca e normal sa se intample asa ceva in ziua de azi?Cine ar trebui sa ia atitudine?Doua intrebari la care raspunsul poate devia zile in sir,dar sa incercam sa raspundem sumar,asa cum fac cei care dau spaga...

4 comentarii:

  1. eu am dat anul trecut 500 de roni,si au dat inca trei colegi deai mei!daca nu dai,nu treci!se cere protocol,bani de protocol,tot aia este!

    RăspundețiȘtergere
  2. pe ce lume traiti mai nene?se dau bani si se vor da.puteti sa stai in cap ca tot nu dsipare treaba asta,ce tot va lamentati?

    RăspundețiȘtergere
  3. NU AM DAT.MA AUTA CAPUL.

    RăspundețiȘtergere
  4. Astăzi am văzut un analfabet trecând examenul.

    RăspundețiȘtergere

BunaDimineataBarlad militeaza pentru exprimarea civilizata si isi rezerva dreptul de a sterge/edita comentariile care depasesc limitele limbajului civilizat, comit atacuri la persoana precum si comentariile cu tenta antisociala, caracter rasist sau xenofob. Comentatorii ce nu respecta conditile mai sus mentionate vor fi tratati ca atare.